Havas dla Lotos

Lotos RAZEM TWORZYMY NAJ.

TYP PROJEKTU

nowa odsłona kampanii

Wyzwanie

Głównym celem kampanii był wzrost znajomości marki jako głównego sponsora reprezentacji Polski, a także wzrost sprzedaży paliw i wyrobów gastronomicznych oraz zwiększenie jednorazowego zakupu. Celami pobocznymi były utrwalenie hasła pozycjonującego markę - „Naj nie bierze się znikąd”, podkreślanie wysokiej jakości paliw oraz zwiększenie zainteresowania marką, wzrost wskaźnika NPS, czyli energii, atrakcyjności marki. Zagrożeniem dla naszej komunikacji były działania innych marek, które są sponsorami, a także tych, które sponsorami nie są i dużo zainwestowały w komunikację.

Rozwiązanie

Atmosfera mistrzostw świata to niepowtarzalna okazja, abyśmy wszyscy połączyli się we wspólnym dopingu i razem wspierali naszą reprezentację narodową. LOTOS wspiera reprezentację jako sponsor, ale oprócz tego daje też swoim klientom wyjątkowe narzędzie do wspólnego dopingu, na który tak bardzo liczy nasza drużyna. Bo tylko RAZEM TWORZYMY NAJ. Stworzyliśmy serię koszulek z dopingującymi hasłami w różnym nastroju - od podniosłego po humorystyczny. Dzięki wyjątkowej koszulce dostępnej w promocji klienci LOTOS-u mogą się jednoczyć we wspólnym dopingu.

Lotos

Wynik

Kampania zakończyła się dużym sukcesem, konsumenci bardzo pozytywnie zareagowali na oferowaną nagrodę, czyli zaprojektowaną oraz wyprodukowaną unikalną koszulkę. W trakcie mistrzostw szczęśliwych posiadaczy koszulek można było spotkać na ulicach, w strefach kibica, a także na stadionach. Kampania spotkała się również z bardzo dobrym obiorem i znalazła się w gronie finalistów Nagród Biznesu Sportowego DEMES 2018 w kategorii kampania marketingowa oraz finalnie została zwycięzcą.

Pozostałe projekty!