Havas dla NC+

NC+Z nc+ wszyscy bawią się doskonale.
To trzeba zobaczyć!

TYP PROJEKTU

nowa odsłona kampanii

Wyzwanie

nc+ to marka platformy płatnej telewizji. Co to oznacza? Marka - interfejs grupujący kanały i podający treści w najwygodniejszej możliwej formie? Marka - stajnia celebrytów organizujących nam czas i towarzyszących w domowym relaksie? Naszym zadaniem było zarekomendować główną ideę nc+ oraz rozwiązania komunikacyjne, które zbudują markę unikatową i jakościową. Mieliśmy również za zadanie wesprzeć szybki rozwój bazy klienckiej.

Rozwiązanie

Punktem wyjścia było założenie, że nc+ to przede wszystkim marka rozrywkowa – wnosząca w życie klientów chwile wzruszeń, emocji, inspiracji, pokazująca świat – ten prawdziwy i taki, jaki mógłby być. Takie założenie pociągnęło za sobą zmianę formatu z dwójki aktorów w smokingach, którzy przedstawiają oferty handlowe, w stronę rozwiązania dużo bardziej atrakcyjnego, w którym bohaterami są klienci o specyficznych potrzebach rozrywkowych. Dzięki nim mamy do czynienia z budzącym emocje widowiskiem.

NC+

Wynik

Nasze rozwiązanie jest charakterystyczne, ale przede wszystkim − charakterne. Ma dużą energię, trudno przejść obok niego obojętnie. Budzi silne emocje, choć różna jest ich natura – czasem bawi, czasem intryguje, innym razem wywołuje dreszcze. Komunikacja została zauważona, dzięki temu możliwe jest efektywne wykorzystanie budżetów komunikacyjnych i wpływ na dynamikę sprzedaży.

Pozostałe projekty!